The day =)

idag så var jag ju i skolan.
Det var många tjejer som hade påskdrama så de var inte med på hela dan förutom i slutet typ från tio över 1 till tio i två. En utav dom som var med är Anna (Hon här i bloggen)
vi var bara nio st i klassen förutom på sista lektionen =)
IAF.
dagen idag dååå:
SV: skriva en berättelse och en på skolan (Roger) fick vi gå in en och en till och läsa nåra ord i en minut högt för han.
Kan bara säga att de var enkla ord!
ENG: berättade om sitt hus (de hade gjort var sin bild på sitt hus när jag var borta, man skulle berätta om sitt hus för den man sitter jämte men jag fick ta en exempel bild istället)
RAST: stog och kollade på Ebba, Jenni och Sandra i min klass. (jag va med dom hela dagen idag)
LÄSA HÖGT: i boken BOOM...
SO: Hade en tävling om hinduismen, buddhismen och islam. Det blev lika tror jag, eller så vann vi kommer inte ihåg =P
IDROTT: gick dit med Ebba (en annan) och Julia dit. De hade först typ jägaren eller nåt, sen hade de fotbolls brännboll och sen snabb pricken.
MAT: Man fick sitta vart man ville så jag satt med Ebba (inte den ebban som jag gick med till idrotten utan den andra) Sandra och Jenni.
RAST: Stog och kollade på Jenni, Sandra och Ebba.
MATTE: hihi kul (NOT) gjorde en diagnos.
RAST: Körde fotbolls king med mina kryckor med Ebba, Sandra, Jenni och Thea.
Jag tog ut kingen *stolt*!
NO: var med anna k och gjorde nån grejj med en bild med en propeller på. Man skulle snurra propellen ett antal varv först 25 varv, sen 50 varv, sen 75 varv sen skulle man se hur långt den kom. 25 varv = typ 2 cm. 50 varv = 2 meter. 75 varv = 4 meter.
Sen slutade jag liittee tidigare för jag och Anna var klara och pappa hämtade mig.
Det var min dag bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0