Jahaoooppp

Nu sitter jag och Sandra nere i vardagsrummet och kollar på film men nu är det tv 4 nyheterna så jag tänkte blogga lite istället för att kolla på nyheterna:)
Idag så har jag inte direkt gjort så himla mycket men jag gjorde typ tre videor men min mick fungerar typ inte så jag fick skriva i Word på videon.
Dagen idag då:
Vaknade runt 7 (vaknar alltid då)
Gick upp och gjorde en video
Kollade på tv lääännngggeee
Bloggade också
Satt vid datan och gjorde lite headers
Åt lite Kina mat
Kollade på tv igen
La mig i sängen och tog det bara lugnt
Bloggade
Åt glass ;)
Läste i min bok i sängen
Kollade på tv
Satt vid datan
Och nu kollar jag på tv och bloggar
Imon skulle jag egentligen dansa men eftersom att jag har gips så kan jag inte göra det.
Istället så kommer jag nog ta de chill oså.
Kommer förmodligen äta lite glass med
Haha på TV4 vädret sa han väder grejen Nu snodde jag.  Sen slutade de så man kunde inte höra klart hah kvälls humor eller
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0