Inte bloggat

Men nu gör jag det igen =)
Vet inte hur länge jag inte har bloggat 1-2 dagar?
aja iaf, jag har inte haft ett blogghumör, bara åå nu vill jag blogga sen när jag ska blogga så bara näää orkar inte!

Så aah, men kan skriva om dagarna och vad som händer i helgen.
Onsdag:
Var i skolan och gjorde inget speciellt efter utan jaa hände inte så mycket, tror jag, minns inte direkt =)

Torsdag:
var i skolan och sen kom jag hem och gjorde läxor och lite sånt.

Fredag (idag):
Var i skolan, kollade på Åsa-Nisse i skolan idag och i fick saft att dricka och man fick ta med sig snacks! MUMS!
Gick hem och målade naglarna, 9 i svart och 1 i rosa ;D
Anna kom och hämta mig vid halv 4 och vi och hennes pappa åkte till Ölmsta och där provred Anna en häst som hette Vestbakk Gubben (och ja han stavas med två k) en jättefin och mysig kille =) bild kommer härSnäll C-ponny allround. Hästar säljes
Kom hem vid halv sex och åt en muffins, kollade på youtube på my phone osåå.
Jaa, ska äta tacos sen och lite sånt =) Idag är det ju Let's dance.

Lördag:
Vet inte riktigt men ta det lungt och vid halv sex ska jag till Anso (min storasyster) och Jonna ska vara där =)

Söndag:
Kanske ska följa med Anna och kolla på en häst till som hette något som jag inte kom ihåg =)

Bloggar mer ikväll så men jaa, hejdå....
BTW. Bloggar från min systers dator så jag har inte den bilden som det står "Linnea" på tyvärr...
/Linnish skriver jag istället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0