I skolan

Nu sitter jag i vårt klassrum och väntar.
Det är bara jag o nåra killar här för att det är nåra som övar på poskdrama och de ska visa upp det idag så ja.

Det är bara tjejer från vår klass så det är bara jag o nåra andra tjejer nu fast de har inte kommit än.

Ee idag ska jag ta det lugnt efter skolan menar ja. Pappa hämtar mig idag igen.

Nu när jag inte kan gå i trappor så får jag åka hiss fast det är läskigt att åka själv.

Igår när jag skulle ner till trä slöjden så skulle jag åka själv för att det var nästan alla tjejer som var och tränade på poskdrama och när jag hade åkt ner till trä slöjden var jag helt skakis.

Men vi börjar snart hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0